زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : دانتل

وزارت آموزش و پرورش کشور هرساله طی ابلاغ بخشنامه به آموزش و پرورش استان ها، آزمونی را تحت عنوان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان برگزار می‌کند. تمامی دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی را دارند، بایستی ضمن تکمیل فرم اینترنتی مربوط به ثبت نام نمونه دولتی در تاریخ های اعلام شده نیز در جلسه این آزمون حضور داشته باشند. به همین منظور در ادامه این مطلب به زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ می‌پردازیم.

منبع: زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰

 

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

آزمون نمونه دولتی برای ورود به پایه دهم برگزار می گردد. تمامی داوطلبانی که در تاریخ های اعلام شده مراحل ثبت نام خود را در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان خود انجام داده اند، بایستی در تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در جلسه آزمون حضور داشته باشند. 

طبق اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ به صورت مستقل از آزمون تیزهوشان در ساعت 9 صبح روز جمعه 18 تیر ماه 1400 برگزار خواهد شد. آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ به صورت هماهنگ کشوری می باشد و متقاضیان بایستی مطابق با تاریخ برگزاری این آزمون آمادگی لازم را جهت شرکت در جلسه کسب نمایند.

 

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در تاریخ 18 تیر ماه 1400 ساعت 9 صبح برگزار می شود.

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

یکی از اقدامات قبل از حضور در جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، دریافت کارت ورود به جلسه می باشد. حدود یک هفته تا پنج روز قبل از برگزاری آزمون، برای هر کدام از داوطلبان که مراحل نام نویسی خود را تکمیل کرده و هزینه مربوط به آزمون را پرداخته اند، یک کارت ورود به جلسه صادر می شود.

تمامی متقاضیان موظف هستند که در این تاریخ ها به سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان خود مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خود را تهیه و در جلسه آزمون به همراه داشته باشند. البته هر داوطلب بایستی پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کند و مهر مربوطه را بر روی کارت ورود به جلسه خود درج کند.

 

داوطلبان از تاریخ 14 الی 17 تیر ماه ۱۴۰۰ می توانند کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی را دریافت کنند.

 

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه هر داوطلب شامل اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی او در آزمون نمونه دولتی می باشد. همراه داشتن این کارت ورود به جلسه از الزامات شرکت در جلسه آزمون می باشد. داوطلبانی که کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند، نمی توانند وارد جلسه شوند. چنانچه پیرامون زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

بخوانید: برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در چه تاریخی برگزار می گردد؟

تاریخ برگزاری امتحان نمونه دولتی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در تاریخ 18 تیر ماه 1400 برگزار می شود.

متقاضیان برای ورود به جلسه آزمون بایستی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی از الزامات ورود به جلسه آزمون می باشد.

آیا برای مقطع ششم به هفتم آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برگزار می شود؟

خیر، آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده است و ورود به این مدارس بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.

منبع: زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰





:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: